Körsbär på gång!


Härliga sommarbär

Godmorgon!
Idag är jag ledig och jag vaknade redan klockan fem och var jättepigg, hela veckan har jag varit helt död när klockan ringt halv sex. Fattar inte att det alltid blir så här, men jag låg och läste ett tag och lyckades till slut somna om till halv tio, jätteskönt!

Idag ska här plockas lite och jag har en jättehög med stryktvätt som jag måste ta tag i =o(
Ikväll kommer mannen hem och ska vara hemma hela fyra veckor innan han sticker till Ängelholm igen :o)
Vi börjar som sagt våran semester på måndag, ni tycker väl inte att jag tjatar ;o)

Sprang på ett körsbärsträd och även dom goda bären börjar mogna, kanske blir det att koka lite spottsoppa en dag :o)
Det gäller att ta vara på naturens läckerheter, snart blir det kantarellernas tur ;o)

Säger också Grattis till sonen som kommit in på Biomedicinska analytikerprogrammet vid Karolinska Institutet, låter så himla spännande, önskar jag var lite yngre ;o)
Nu är det jakt på en lägenhetet som gäller, tips är välkommet för det verkar inte finnas en enda studentlägenhet kvar i Huddinge :o(
Utbildningen börjar i slutet på augusti så det är lite kris......

Hoppas ni alla får en skön dag oavsett ni jobbar eller har semester.
Kramisar
Josefine sa:

Våra körsbär är på väg att mogna, men skator hinner nog äta upp det mesta...

2009-07-10 @ 16:34:21 | http://blaeld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Grattis till sonen

& till er semester!!!



Skönt att du har piggat på dig

Mysig kväll

kramen

2009-07-10 @ 18:08:45 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0