Juli månad är här!


Bilder från Mölle, ett naturreservat vid Höganäs.

Tänk att vi redan är inne i juli, tiden går så fort. Jag ska jobba nästa vecka också, sedan har jag semester i 4 veckor :o)
Det blev en lite halvmulen dag idag men värmen håller i sig, riktigt kvalmigt och kladdigt.

Hittat en jättefin lägenhet i Ängelholm på Hemnet, den skulle jag kunna tänka mig att köpa. Vill jag flytta? finns det något jobb åt mig därnere? Mannen skulle åka förbi och kolla läget lite idag efter jobbet så vi får se vad som händer, lite spännande är det allt ;o)

Idag när jag kom hem från jobbet var jag så trött att jag somnade ett tag på soffan, riktigt skönt och
ikväll blir det inte mycket gjort kan jag lova, känner mig helt jä..... seg i kroppen.

Snart blir det slut på mina Skånebilder, jag lovar. Det var en härlig sista dag då vi var vid Mölle och klättrade i bergen. Jag var helt slut efter att vi klättrat ner till vattnet och sedan uppför berget igen, pust!!!!

Hoppas ni mår bra.
Kramen
Annas inspiration sa:

Åh Vad jag ÄLSKAR dina bilder,

Mölle är jättefint!



Vad spännande det låter med lägenheten, Skåne är underbart!



kraaam

2009-07-01 @ 20:55:02 | http://annasinspiration.blogg.se/
Monkey sa:



vilken fin blogg du har! :)

2009-07-01 @ 21:39:06 | http://www.monkeypig.se
Miia - There´s no place like home sa:

Vad vackra bilder!



Härligt med semester snart & fyra långa veckor.

Amanda sa:

Vilka underbara bilder!

Jättesöt blogg du har. Jag halkade in här av en slump men jag kommer absolut besöka dig igen.



Ha det gott i värmen! ^^

2009-07-02 @ 07:45:40 | http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0