Jordgubbar


Jordgubbar i skålen "Hallon" från Orrefors

Godmorgon, hoppas ni sovit gott.
Det ser ut som dessa underbara bär har gjort sitt denna säsong men jag har ätit ganska mycket i sommar så jag är nöjd ;o)
Idag är det växlande molnighet, så någon stranddag blir det nog inte då jag helst vill ha klarblå himmel.
Det kommer iallafall bli en runda på stan då jag måste hitta något gulligt till en liten bebistjej, javisst ja, kom just att tänka på Bellas inlägg igår på muminkläder, jättegulliga så något sådant får det bli :o)
Imorgon åker vi nämligen till gamla vänner som bor utanför Tranås och en av sönerna har blivit pappa. Hoppas man får gulla lite med underverket!!!
De bor också på bondgård och har en massa djur, älskar dessa små gulliga kalvar.

Jag läste på SIBAS hemsida att de rear ut Singstar och jag har länge velat ha ett Abba singstar ;o), det är så roligt om man är ett par stycken och man kan sjunga lite tillsammans. SIBA finns också i Linköping så det kanske kan bli en tur dit.
Men jag skulle behöva hålla lite i pengarna nu, de liksom brinner i plånboken. Är det någon som känner igen det ;o)

Ha en bra dag
Fridens liljor
Ann-Louise sa:

Tack för din Grattishälsning!



Blir ganska lugnt firande här idag då de flesta är bortresta som vanligt när man fyller år på sommaren. Men lite tårta ska jag nog få!



Hoppas du hittar nått fint till bebisen.



Kram

2009-07-16 @ 10:10:36 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
eva sa:

alla mina pengar har gårr åt till medecin...stön....vill så gärna shoppa nåt fint istället...hahaahahahaaha..fin bild...kram /eva

2009-07-16 @ 13:01:12 | http://evapinglans.webblogg.se/
Katja sa:

Älskar dina blider verkligen <3

Ha en superdupermysig helg..

Kramar!!!

2009-07-16 @ 23:50:17 | http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0