Hej alla fina!


Hälsningar från dessa sötingar

Halloj
Idag började dagen med en timmes powerwalk, känner mig lite motiverad att röra på mig nu och då är det  bara att köra på ;o)
Sedan har jag varit och handlat lite mat och en ny onödig sak från Cult, men så sööööt! Visar till kvällen =o)

Solen visar sig lite men inget sol och badväder, tyvärr. Efter powerwalken imorse gick jag därför upp på gymmet och solade solarium för att få lite färg!!!!!!

Dessa gulliga kalvar fotade jag när vi var hos våra vänner som har bondgård, så söööta!
Den ena påminner om ett rådjur, den var så nyfiken och ville gärna gosa med oss.

Hoppas eran fredag har varit bra
Kraam
magnus sa:

Vilka söta kalvar. Ha en toppendag!!!

2009-07-24 @ 16:00:18 |
Ann-Louise sa:

Visst är det skönt att veta att man kan ta med datorn överallt! Jag ska ju bila i Europa i augusti och då ska den med. Har också mobilt bredband till den även om vi har trådlöst hemma.



Vad kul att gå på dans! Ha det så mysigt!



Kramar

2009-07-24 @ 17:18:38 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Så söta!

2009-07-24 @ 18:37:10 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0