Årets första dopp


Härlig dag på stranden

Idag har vi haft en härlig dag med sol och bad på mina föräldrars sommarställe. Det blev årets första dopp för mig, först när jag klev i tyckte jag att det var jättekallt men sedan tog jag mig i kragen och slängde mig i och det var sååå skönt. ;o)
Har sedan suttit i solstolen och läst boken Tusen strålande solar och druckit bonaqua päron. Vid fyra tiden kom det en massa moln så vi packade ihop och åkte hem, sedan kom spöregnet =o(

Kompisen Susanne kom förbi en stund ikväll, så vi tog ett glas rosé och skvallrade lite ;o).
Mannen satte upp taklampan som vi köpte i Ullared till sovrummet, äntligen kan man se något när man letar kläder i garderoben!

Hoppas ni mår bra
Kraam
Ann-Louise sa:

Men vilken friskis som bara slängde dig i sådär! Låter skönt men jag är en badkruka även utomlands men det ÄR skönt efteråt!



Synd att regnet kom sen men du fick en mysig stund med din vän hoppas jag!

Jessi och jag har haft en fin dag, hon är så härlig!



Åh att du hittade ett sånt fint armband! Jag fick ett så fint av Jessi idag med :-)



Ha det bra



Kramar

2009-07-15 @ 21:33:48 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Men... nu skrev hos varandra samtidigt tror jag!!



Klart vi måste fixa nått så vi kan träffas också. Vore kul =0)

Himla kul med nya vänner!! Jessi är verkligen härlig.



Kram igen!

2009-07-15 @ 21:36:11 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

Åhh vad härligt med sol o bad, jag är en riktig fegis när det gäller att bada men vet ju att efter ett tag så är det underbart i vattnet..



ha en härlig torsdag!



kramisar

2009-07-16 @ 09:17:52 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0