Onsdagsmys


Mina fina vita pappstjärnor lyser så mysigt i fönstren......


Onsdagskvällen
är redan här, tiden går så fort och idag har jag nästan sovit bort dagen. Känner mig lite bättre och har även fått lite mat i magen. Kvällen kommer att fortsätta i lugnets tecken och klockan nio är mitt favoritprogram, Grey´s anatomy på tv :o)

Mäklaren ringde och sa att vi får tillträde till lägenheten i Höganäs första februari så nu måste vi bestämma ett datum när flyttlasset går.

Uppfödaren till lilla Helge ringde också idag, så på fredag flyttar en liten kattbebis in hos oss, mysigt!

I morgon har jag en ledig dag och det kan behövas efter dagens sjukdom. Katten har tid för rakning igen, nu blir han klippt som ett lejon och han blir så söt :o) 

Ha en fortsatt trevlig kväll
Kram Kram

jessi sa:

Ååh är det dags för kattbebisen, såå roligt för er!!! Du får fota lillen sen så vi får se!



Ja, det är inte långt kvar tills du flyttar, spännande tider du har framför dig.



Tack för dina goa kommentarer i min blogg, skoj att läsa under resan!



KRAMISAR

2009-12-02 @ 19:15:54 | http://lyckoljus.blogg.se/
cecce sa:

Stackars dej som är sjuk! Hoppas du känner dej bättre till helgen när du kommer hit!



Du...jag har en fråga. Hur länge stannar du nere? Tänkte bara att om du stannar längre kanske vi kan ses på måndag i stället för vi blev bjudna på 18 årskalas på söndag då barnens kusin fyller år.

Går det inte ses vi på söndag som planerat!



Krya-på-dej kramar!

2009-12-02 @ 21:01:48 | http://ceccesblogg.blogg.se/
ce sa:

Åh, förlåt...då har jag missuppfattat dej! Tisdag blir jättebra!

Kram!!

2009-12-02 @ 21:59:38 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0