Mysfredag med Idol


Lite mys från mig.....


Herregud vad han sjunger bra denna Erik, vilken röst, vilken pipa på denna späda kropp. Jag fick gåshud av rocklåten, sååååå braaaa!!!!

Om någon är intresserad så är denna kattunge mellan golv och tak, börjar undra vad jag gjort!!! Hoppas verkligen att han lugnar ner sig lite ;o) Annars har jag varken soffa eller gardiner kvar. Den stora katten sitter bara och tittar!! Annars har han varit duktig och gått på lådan och ätit lite av sin mat :o)
Hoppas få sova inatt då klockan ringer halv sex i morgon bitti.

Nu ska jag invänta utröstningen och jag hoppas Tove och Erik blir kvar.
Fortsatt mysig kväll
Kramen

 

Camilla sa:

Jag håller med dig om allt, utom att jag har mysfredag och inte myslördag ;)

Ha en bra FREDAGSKVÄLL och kram på dig!

2009-12-04 @ 22:09:12 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0