Lördagskväll med packning på schemat


Julbelysning på gatorna......


Nu var man hemma efter dagens arbete och nu väntas fyra dagar ledighet :o)
I morgon bitti åker jag ner till mannen i Ängelholm, han fyller jämt på måndag och då ska vi hitta på något mysigt bara han och jag :o) Helgen efter blir det något med familjen.
Ska snart börja packa ihop lite vad jag ska ha med mig och även plocka ordning lite på hemmet. Sonen är hemma och sköter om katterna, vilket litet busfrö lilla Helge är, han är inte stilla en minut ;o)
Jag kommer att åka ensam ner och det är jag inte så förtjust i men mannen har ingen bil därnere och vi har tänkt att ev åka över till Köpenhamn, annars hade nog tåget varit perfekt. Jag har även problem med att jag blir så trött även när jag kör!!!!  Så det blir att stanna ett par gånger, dricka och äta lite godis för då ska jag väl hålla mig vaken ;o)


På tisdag ska jag träffa bloggvännen Cecce, ska bli jätteroligt för hon verkar vara en mysig tjej :o)
Det finns många bloggare man skulle vilja träffa så det kanska blir flera framöver.
Annars bjuder kvällen på Taccos som sonen ska laga och Robinson måste man se men sedan ska jag nog träffa John Blund så att jag är pigg och allert när jag ska köra 40 mil i morgon!

Må så gott denna afton
Kram Kram

jessi sa:

Låter mysigt med Köpenhamn så här i juletider, där är ju så fint!!! Såå roligt för dig att träffa Cecce, hälsa henne! Kul att få träffa fler bloggare. Jag ska träffa Erry om en vecka och Madde om en månad! Kul!



Ha det så gott o hälsa lille söte Helge!



KRAM

2009-12-05 @ 19:36:48 | http://lyckoljus.blogg.se/
monkan sa sa:

kör försiktigt och ta det lungt så går det nog bra.Hälsa gubben och gratulera så mycket på den stora dagen. Ha det så skönt så ses vi och hörs hej hej..

2009-12-05 @ 20:48:01 |
Ann-Louise sa:

Lova att du tar det lugnt på vägarna i morgon!



Blir lite avis över Köpenhamn, har aldrig varit där!



Kram

2009-12-05 @ 22:33:04 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Glömde ju att be dig hälsa till Cecce från mig!! Så roligt att ni ska ses.



Kram igen ;-)

2009-12-05 @ 22:34:25 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Susanne P sa:

Ta det väldigt lugnt i trafiken!!!

Hoppas att du får en trevlig resa!

Hälsa så gott till Cecce från mej; Camillas syster; Susanne P, som alltid har rätt; ialla lägen, men det vill nog inte Camilla hålla med om...ha, ha, ha

Kram & ha en underbar lördag!

Susanne P

2009-12-05 @ 22:39:49 | http://susannep.blogspot.com
Josefine, Blåeld sa:

Vilken vacker belysning i form av kristallkrona!



Och kollade in Helge på bilden nedan, vilkan sötis! Kela om honom från mig!: )

Kram!

2009-12-05 @ 22:48:22 | http://blaeld.blogg.se/
cecce sa:

Hej min vän!

Vet inte om du hinner läsa detta innan du kör. Vi hade gäster i går och jag hann inte kika in. Pratade med min mor igår. Jag hade ju strulat till det och trodde den åttonde var en söndag så föreståndaren på dagiset hade planerat in ett litet möte med dej som idag. Men det ordnar sig! Vi får komma på tisdag i stället. Bered dej på en tur ut på skånska landsbygden:-)



Jättebra att du mailar ditt nummer. Jag gör detsamma!



Kör nu försiktigt. Ta många pauser och ät mycket godis så ses och hörs vi på tisdag!!



Kramar!

2009-12-06 @ 08:25:33 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0