Ledig tisdag


Denna lilla blomma doftar underbart......

Vaknade denna tisdag av en ond hals och en liten förkylning, hoppas det går över när jag varit vaken ett tag. Jag kröp i säng redan halv nio igår då jag kände mig lite vissen. Och jag har sovit hela natten, så utvilad borde jag vara ;o)

Ute snöar det lite och det har tydligen snöat under natten för det är vitt ute :o) Hoppas vi kan få en vit julafton i år!!!

Min vita hyacint doftar så gott här hemma, igentligen doftar de vita minst och de blåa mest. Men jag är ju förtjust i vita blommor så de mindre doftande får duga bra ;o)

Denna lediga dag ska jag bara ta det lugnt och försöka kurera mig för att inte bli mera sjuk hur nu det ska gå till??
Jag måste ner på staden för ett litet ärende i alla fall och hoppas det inte tar för lång tid.

Må så gott denna tisdag
Fridens liljor
Mange sa:

Krya på dig vännen.

2009-12-15 @ 10:21:49 |
Josefine, Blåeld sa:

Krya på dig!



Har också ett par vita hyacinter och de doftar verklgien gott!



kramar!

2009-12-15 @ 11:00:29 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0