Lördagskväll


Fotade blåbär och kantareller som föräldrarna plockat

Nu är vi hemma efter en skön dag med både sol och bad. Denna dag har även molnen tittat fram lite!
Nu ska här förberedas lite mat och sedan blir det mys på terassen.

Jag var tvungen att fota föräldrarnas blåbär och kantareller som de plockat, själv har jag inte hittat en enda kantarell i år, däremot lite blåbär har vi plockat. Vi måste nog ta en tur till skogen igen för jag skulle verkligen vilja ha lite av dessa utsökta svampar.
Ha en bra kväll

Kraaam
Annas inspiration sa:

Vilket gottis!



hoppas du har en bra lördag!

kramis

2009-08-08 @ 21:09:20 | http://annasinspiration.blogg.se/
Fru Evelina sa:

mmmmumsigt! fina bilder som vanligt!

nej för mig blir det inget solande denna sommaren, håller på att dö av värmeslag bara jag är i solen i 5 minuter haha... hoppas du njuter av den desto mer!



kram

2009-08-09 @ 00:27:33 | http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0