Lördag och redan augusti


Bild från Gränna fotat ut över Vättern och man kan se lite av Visingsö

Lördag och redan augusti, hösten närmar sig med stormsteg. Jag gillar i och för sig hösten med dess mörker och vackra färger och man kan tända ljus, men jag känner mig inte redo för jag vill ha lite mera härliga sommardagar med sol och bad först. Det skulle bli stor sol idag men det tycker jag det är lite sig och så med :o(
Jag har i alla fall en semestervecka kvar innan allvaret börjar och det känns skönt :o)
Idag hade jag tänkt att vi skulle åka till föräldrarna och bada i deras nya bubbelpool under klarblå himmel men vi får se hur vädret utvecklar sig.
Jag har även förälskat mig i Moltexkuddarna "rosig" och skulle gärna vilja inhandla mig två sådana idag, men lite väl dyra kan jag tycka. Vi får se om jag kan hålla mig ;o)
Ha nu en härlig dag och tack för fina kommentarer om mig och mina kläder jag fyndat.

Kramis på er!
Miia - There´s no place like home sa:

Här har vi sol, helt underbart :)



Hoppas du får en fin lördag! Kramar

Josefine sa:

Vilken vacker bild! Jag känner mig inte heller färdig med sommaren, ett par varma veckor till behövs innan jag är redo för polotröja och tända ljus! : )

Kram!

2009-08-01 @ 16:14:56 | http://blaeld.blogg.se/
jessi sa:

låter perfekt med föräldrar som har pool, hoppas det blir fler varma sommardagar!!!

2009-08-01 @ 17:00:48 | http://lyckoljus.blogg.se/
Anna - Starwoman ☆ sa:

Håller med, jag har inte heller har något emot hösten, men just nu känns det som att jag inte är färdig med sommaren, har ju inte vart många dgaar med fullkomligt strålande väder, i alla fall inte här i Stockholm. Var någon vcka i slutet av juni om jag inte minns fel, men sedan har det var si och så, så nu hoppas jag att det ska smälla till och bli alldeles underbart hela augusti!



Förövrigt så tar du verkligen helt UNDERBARA bilder, såååå fina och inspirerande!



Hoppas att du har en fin lördag!



Stor kram

2009-08-01 @ 18:30:15 | http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0