Fantasin flödar


Idag har jag testat lite

Idag har jag lekt lite med kameran och försökt få till lite intressanta och roliga bilder. Inte lätt! !!!!! här kommer en variant haha :o)
Dagen har varit helt underbar men idag var vi inte iväg så länge för mannen var ju tvungen att ge sig av till Ängelholm igen. Lite tråkigt ja! men vi har haft fyra helt underbara semesterveckor så det får man leva på och till helgen är han hemma igen :o)
Känner mig lite rastlös och lustig, vill inte göra något. Kanske beror det på att man ska börja jobba imorgon ;o)
Jag har bestämt att min semester inte är slut förrän jag går och lägger mig och vaknar imorgon bitti. Då börjar vardagen med städning, träning och bantning mm ;o)

Ikväll ska jag njuta in det sista
Ha det så gott

Kraam
Cicci sa:

Härliga bilder du har tagit. Linda berättade igår om din familjs stora fotointresse. Skulle också vilja ta fina bilder!



Många kramar

2009-08-09 @ 19:40:13 | http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0