Buskatten Gizmo


Våran perserkatt Gizmo

Detta lilla busfrö har kommit på att det är väldigt mysigt och skoj att vara ute på terassen, han lyckades smita ut någon gång och nu sitter han innanför dörren och skriker och vill ut hela tiden. Givetvis får han gå ut ibland men jag är lite rädd att kan ska smita ut och hamna i innerstadstrafiken :o(

Sitter nu på terassen och äter frukost, resten av familjen sover så det är så tyst. Även i innerstaden är det tyst och lugnt på söndagsmorgonen!! Det var värre i natt då vi har ett uteställe mitt över gatan, livat värre kan jag lova så det blev öronpropparna i ;o)

Det ser ut att bli ytterligare en solig dag så det är bäst att ta tillvara på dagen. Imorgon börjar man jobba efter fyra veckor semester och mannen ska förbereda sin resa tillbaka till Ängelholm i eftermiddag.

Önskar er alla en härlig dag
Kram Kram
Amanda sa:

haha...det gör du rätt i tycker jag. Passa på och njut! Städa och fixa kan man göra sen.



Jag har gjort det nu bara för att jag ändå inte kan vara ute så mycket med Ludwig. Men idag kanske, kanske han ska få bada. Om det nu inte är för mycket folk vid min fars badstrand. Han bor vid en sommarstugeby och där finns en strand bara för dom som har stuga där. Brukar gå bättre att bada där. Annars är det ju Varamon som gäller här i Motala och där är det så packat så dit kan vi inte gå. Då är han sjuk sen på två röda.

Hoppas vi har turen med oss idag. ^^



Ha en fin söndag!

2009-08-09 @ 09:46:05 | http://creyla.blogg.se/
jessi sa:

Vilken sötis er perserkatt är!



lycka till på jobbet imorgon, det brukar kännas så skönt efter att första dagen är avklarad.



ja på de bilderna ser man att jag har lite färg, jag solar aldrig för solandet skull men lite färg fastnar på jobbet, promenader o caféer. Om jag har varma färger på mig så er jag brun ut men med kalla isiga nyanser kan jag se vitare ut. konstigt det där.



KRAM

2009-08-09 @ 09:54:07 | http://lyckoljus.blogg.se/
Anonym sa:

fin bild! ha det gott kram /eva

2009-08-09 @ 09:55:58 |
Annas inspiration sa:

Vilken älskling!



Hoppas jobbstarten går bra!

Massor med kramar

2009-08-09 @ 18:50:13 | http://annasinspiration.blogg.se/
Nicky sa:

Nawww sötis!



Kram Nicky

2009-08-10 @ 08:31:34 | http://accordingtonicky.blogspot.com/
Cissi sa:

Super söt bild på er lilla Gizmo. Blir lika glad varje gång jag hittar bloggare som också har en perser. jag har en perser och två exotic som springer runt där hemma :)

2009-08-13 @ 14:58:21 | http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0