Äntligen fredag och helg


Såååå vacker......

Så var fredagen här igen och en mysig helg väntas. Mannen kommer snart hem och ikväll blir det mys framför tv:n och taccobuffé. Enkelt och smidigt så här på fredagen ;o)
Jag längtar till Grey´s Anamomi ska börja på 5:an igen, är det någon som vet när det är dags????

Denna underbara solros såg jag häromdagen och var givetvis tvungen att fota den, visst är den vacker :o)
Jag önskar er alla en härlig kväll och givetvis en trevlig helg

Kraaam
Ann-Louise sa:

Jo jag kör gärna bilen fram och tillbaka om och om igen...men det skulle vara gott med en öl så här på fredagskvällen! ;-) Gruvar mig att köra in den i garaget då den är större än vår förra.....



Har inte heller sett den krämiga balsamicovinägern förr men läst och sett den. Ska nog inhandlas snarast. Man nu har ni ju lägenheter i många städer! Skoj då kan du åka runt och ta det bästa från alla ställen!



Ha en mysig kväll.

Kramar

2009-08-28 @ 17:16:42 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Miia - There´s no place like home sa:

Gott med tacos! Det blir vår söndagsmiddag i helgen ;)



Ha en mysig kväll med maken! Kraaam

Bella sa:

Inte fel med en egen lägenhet, återstår att se var ni hamnar med andra ord :)



Jag bara älskar Grey´s anathomy och jag läste nånstans att det skulle komma nya avsnitt i oktober, längtar...



Hoppas du har en skön fredagkväll



Kramar Bella

2009-08-28 @ 22:49:19 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0